Het team

Het Bestuur
Stichting Loes wordt gerund door een jong team enthousiaste mensen die zich voor meer dan 100% inzetten om de stichting te laten draaien en om bovenal jongeren te laten genieten. Het negen-koppige bestuur bestaat uit familie en vrienden van Loes die samen, uit de naam van Loes én door middel van een stichting, andere jongeren willen helpen.

Vrienden van Loes
Naast het bestuur wordt de stichting gesteund door de 'Vrienden van Loes'. Een groep mensen met een belangrijk aandeel binnen de stichting. De Vrienden van Loes helpen bij evenementen, feesten, promoties of op welk gebied je als Vriend van Loes ook maar een steentje bij kan dragen.

Wil je ook jouw steentje bijdragen, neem contact met ons op via het contactformulier en vertel kort waarom je vriend van Stichting Loes wilt worden.

Donateurs
De donateurs van de stichting dragen op hun eigen manier een steentje bij. Dit kan in de vorm van een geldbedrag, maar ook door middel van het uitlenen van spullen, openstellen van een locatie of een andere manier waardoor wij een actie of evenement uit kunnen voeren.