31-12-2013

2013, voor ons was het een bijzonder jaar.. Niet alleen omdat het ons eerste jaar was maar ook de geweldige, onverwachte donaties en het realiseren van mooie wensen maakt 2013 speciaal voor ons. We kijken graag even met jullie terug op een jaar vol bijzondere momenten.

We zijn momenteel weer begonnen met de voorbereidingen van een nieuwe wens die in augustus 2014 plaats zal vinden. In de zomer van 2012 verloren Jori, Gert-Jan en Marit hun ouders toen zij op vakantie waren in Zanzibar, Tanzania. Vanwege noodweer zonk de veerboot waar zij op zaten, meer dan 100 passagiers kwamen om bij deze ramp. Een verschrikkelijke nachtmerrie die voor Jori, Gert-Jan en Marit werkelijkheid werd.

Van verschillende kanten kregen we de vraag of we niet iets voor Jori, Gert-Jan en Marit konden betekenen. Door de enorme (oa anonieme) donaties hebben we Jori, Gert-Jan en Marit een reis naar Zanzibar kunnen aanbieden. Augustus 2014 zullen ze met z'n drieen naar Tanzania afreizen om het land, dat hun ouders als laatste hebben gezien, te bezoeken.

Aangezien we deze wens vrij groot aanpakken hebben we besloten eventjes geen nieuwe wensen te behandelen. Wel zijn ideeën  en suggesties altijd van harte welkom.

Naast al deze mijlpalen hebben we het afgelopen jaar nog veel meer donaties, suggesties en verzoeken binnen gekregen. We willen graag iedereen bedanken die op welke manier dan ook zijn of haar steentje heeft bijgedragen. Op naar een nieuw jaar, op naar 2014!

Het bestuur van Stichting Loes wenst iedereen een prachtige jaarwisseling en een gelukkig 2014 toe!