Een gulle gift van Cowpunks

07-08-2014

Na een enorm gulle gift van Cowpunks bij de start van Stichting Loes vonden ze het tijd voor nóg een bijzondere bijdrage. Wij vielen van onze stoel..

Cowpunks is verantwoordelijk voor het design en de ontwikkeling van onze website. Daar zijn we ze dan ook enorm dankbaar voor. We kunnen alles zelf invullen, aanpassen en fine tunen. Super. En lopen we ergens tegen aan? Dan komen ze in no-time met een oplossing. Fijn hé?

Maar dat is dus nog niet alles..

Cowpunks bestond afgelopen juni 5 jaar. En dat vierde ze groots. Alle genodigden werd gevraagt om in plaats van een geschenk, een bedrag te doneren voor twee goede doelen. Stichting Loes was er daar één van. Ze haalden maar liefst €910 op voor iedere stichting. Waauw.

Bedankt Cowpunks voor jullie bijzondere bijdrage. We zijn ontzettend trots op onze website en met (onder andere) jullie donatie kunnen we deze zomer weer twee prachtige wensen uit laten komen.