Huissen bij Kaarslicht

08-02-2012

Zaterdag 8 december 2012 was het zo ver. Wij, van Stichting Loes, presenteerde ons voor het eerst en het publiek van Huissen bij kaarslicht kon kennis maken met de stichting en haar bestuur. Vanaf 4 uur konden mensen terecht met vragen over de stichting en werden er wensbalonnen en windlichten verkocht.

Naar mate de avond verstreek werd de wensboom gevuld met allerlei wensen. We hebben drie wensen binnen gekregen waar we ons de aankomende periode op gaan richten.

Stichting Loes werd de hele avond in het licht gezet en het zilveren varkentje werd goed gevult. Aan het einde van de avond was het varkentje dan ook €105 waard. Niet onverdienstelijk! Ook de wensballonnen en de windlichten gingen hard, bovendien zijn deze de hele maand december nog verkocht in cadeauwinkel Hebbes. Dit leverde in totaal een bedrag op van €240!

Het doel van deze avond was om bekendheid te krijgen en mensen kennis te laten maken met Stichting Loes. Wij zijn er van overtuigd dat dit is gelukt. Stichting Loes is nu officieel van start en we willen dan ook iedereen bedanken die tijdens Huissen bij Kaarslicht 2012 langs is gekomen om Stichting Loes in het licht te zetten!

Kijk voor meer foto's van Huissen bij Kaarslicht op onze facebook!