Een grote glimlach voor Laura

16-10-2016

Begin 2016 ontvingen wij een mail van Djanno; Beste Stichting Loes, kunnen jullie iets betekenen voor een goede vriendin van mij? Laura heeft een moeilijke tijd achter de rug, en eigenlijk zit ze daar nog midden in. Ze is haar broertje verloren, waar ze zo ontzettend close mee was. Het zou zo fijn zijn om haar een dag even te laten genieten en voor even haar zorgen te vergeten. Een verdrietig verhaal en nadat Maud en Robbert van Stichting Loes een mooi gesprek bij haar ouders hadden gehad wisten we het zeker; voor Laura gaan we iets bijzonders bedenken.

De wensdag vond plaats op 16 oktober 2016

We zijn in de ochtend naar het huis van Laura gegaan. Haar ouders verwachtte ons, maar Laura had geen idee. Laura was blij verrast dat ze in plaats van shoppen met haar moeder een hele andere leuke dag tegemoet zou gaan. Maar wat? Dat was natuurlijk nog de grote vraag! Om 10.45 stapten Laura met haar ouders, oom en neef in de taxi naar Utrecht. Eindelijk ging Laura haar grote idool op de planken bewonderen. Laura is fan van Romy Monteiro, de hoofdrolspeelster in de musical The Bodyguard. Na aankomst werden ze verrasst met een goedverzorgde high tea, hierna ging de voorstelling beginnen! Na een adembenemend eerste deel stonden er in de pauze lekkere hapjes en drankjes klaar voor Laura en haar familie. Ook het tweede deel was een waar spektakel. We quoten Laura: ‘’The Bodyguard was zoals verwacht; echt top!’’

Na de musical stond de taxi klaar om Laura en haar familie terug naar Arnhem te brengen. We hebben ze afgezet bij ’t Amusement, waar wij van Stichting Loes al aanwezig waren. Ook de opa en oma’s van Laura waren als verassing gekomen. Hier hebben ze heerlijk genoten van een verassingsmenu onder leiding van topchef Estée Strooker.

Laura en haar familie hebben erg genoten van deze dag: ‘’Dank jullie wel voor de geweldige dag afgelopen zondag. Het was TOP! Even ontspanning voor iedereen. Laura was de hele dag een grote glimlach. Super!’

Aangezien Laura erg gehecht is aan haar privacy plaatsen we geen foto's online van haar en haar familie. Maar we kunnen jullie verzekeren dat ze genoten hebben!