In actie

Stichting Loes organiseert in twee richtingen, zowel vóór de stichting als dóór de stichting. Aan de ene kant om geld in te zamelen en aan de andere kant om dit te besteden door jongeren iets aan te bieden.

We organiseren (thema)feesten, sportdagen, veilingen, dagevenementen. Je kunt het zo gek niet bedenken. Deze activiteiten staan volledig in het teken van de stichting en (een deel van) de opbrengst gaat dan ook naar Stichting Loes. Ben je nieuwsgierig naar de evenementen die al georganiseerd zijn om geld in te zamelen voor de stichting? Bekijk ze hier!

Met het geld dat wordt opgehaald met deze evenementen kunnen wij dan weer een feest organiseren, een etentje regelen, een dagje uit plannen, concertkaartjes kopen en ga zo maar door. Kortom, iets organiseren voor diegene die een extra steuntje in de rug kan gebruiken.