Aangenaam, wij zijn Stichting Loes

Het plotselinge heengaan van Loes heeft veel losgemaakt bij erg veel, met name, jonge mensen in haar omgeving. Wij, als stichting, zijn het unaniem
eens dat er in de lijn van haar opleiding en met haar ideeen over de maatschappij in het algemeen 'iets' gedaan moest worden. Wij zijn Stichting Loes en bieden hulp aan jonge mensen.

Aan wie dan?
Aan jonge mensen die het verdienen; dat kan zijn omdat ze ziek zijn geweest of altijd ziek zullen zijn. Tegenslagen hebben gekend, in een moeilijke tijd zitten of een droom hebben maar deze om bepaalde redenen niet kunnen waarmaken. Aan jonge mensen, die een steuntje in de rug gewoon meer dan wie ook verdienen.

In welke vorm?
Deze hulp kan zijn in de vorm van een feestje voor vrienden, een etentje met familie, een speciaal cadeau, een bijzonder concert, een ontmoeting met een idool (onder voorbehoud), een bijzondere reis en ga maar door. Eigenlijk elk haalbaar evenement(je) waar Stichting Loes de betreffende pers(o)on(en) eventjes gelukkig mee kan maken.

Download hier het verhaal van Stichting Loes